lunes, 12 de febrero de 2018

III Congrés EducAcció Vilafranca 2018

ATENCIÓ! *actualitzat a 26-02-18
El primer dia d'inscripció es van cobrir les 150 places i es va decidir ampliar a 200 (cobertes al moment). Recomanem que estigueu atents a la web del CEFIRE una volta obert el termini de confirmació/renúncia. Moltes gràcies!
- - - - - - - - - - -
ATENCIÓN!! 
El primer día de inscripción se cubrieron las 150 plazas y pudimos ampliar a 200 (cubiertas al momento). Recomendamos estar atentos a la web del CEFIRE una vez activado el momento de la confirmación/renuncia. ¡Muchas gracias!



Ens complau informar-vos que ja tornem a tindre obertes les inscripcions a la tercera edició del nostre congrés educatiu EducAcció que organitzem a Vilafranca, per al proper 21 d'abril, la nostra escola pública, IES, Ajuntament i Cefire de Vinaròs, amb diferents col·laboracions com són els comunicadors/es, voluntariat...etc.
Vos deixem el programa, al nostre parèixer una altra volta molt complet i de molta qualitat, que hem elaborat amb tota la il·lusió per a que l'esdeveniment puga tornar a ser un complet èxit com l'any passat gràcies a la vostra participació. No ho dubtes i inscriu-te mitjançant el formulari fent clic ací.

Moltes gràcies i us esperem!!!
- - - - - - - - - - -
Nos complace informaros que ya volvemos a tener abiertas las inscripciones a la tercera edicion de nuestro congreso educativo EducAcció que organizamos en Vilafranca (Castellón), el próximo 21 de abril, nuestro colegio público, IES, Ayuntamiento y Cefire de Vinaroz, junto a diferentes colaboraciones como las que realizan los comunicadores, voluntarios...etc.

Os dejamos el programa, a nuestro parecer otra vez muy completo y de calidad, que hemos elaborado con toda la ilusión para que el evento pueda volver a ser un completo éxito como el año pasado, gracias a vuestra participación. No lo dudes y inscríbete mediante el formulario que encontrarás haciendo clic  aquí.

¡Muchas gracias y os esperamos!!!







No hay comentarios:

Publicar un comentario